neao

Mums!

Publicerad 2011-03-05 17:01:00 i Mat,

Kom iväg tidigt i morse - allt är relativt - och sprang runt i vad som kändes som hela Bryssels smetiga centrum på jakt efter den blå klänningen från Zara. Det tog nog en timma men tillslut hittade jag den! Åkte sedan till Coffie Company där jag drack en mycket govd kappuchino och skrattade med tjejerna. Glad, glad, glad är jag och ikväll ska det dansas natten lång. Jag funderar fortfarande på om jag ska ta med mig systenkameran eller inte, vi får se hur det blir helt enkelt. 
Stektäggrisochkorv.

Nu har jag gjort lite styrka och ska ladda med ett avsnitt OTH till middagen innan jag gör mig iordning för avfärd mot Elli och sedan NATO.

Ha en bra lördag!

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2011-03-06 16:43:48

hahhahaaha linnea!! jag syftade på Linus ju. Du är asduktig med framförhållning!!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-07 08:54:50

Jaha, men dåså ;) man vet ju aldrig. Själv är jag väldigt duktig på att planera men minsta duktig på att följa planeringen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela