neao

Oh, what a pity.

Publicerad 2011-03-29 21:01:24 i Reflektioner,

Nu har jag suttit och klickat runt på lite bloggar som jag följer och har även lekt med lite länkar inne på min egen blogg. När man lämnat en kommentar (eller läst vad andra har kommenterat) kan man klicka på en länk som ligger under skrivrutan för kommentarer, gör man detta så kommer man upp till toppen av sidan igen. Det händer ju faktiskt att jag skriver väldigt långa inlägg eller eventuellt slänger ut en massa bilder och då kan det ju vara trevligt att slippa scrolla. Jag försökte dessutom att lägga in en länk som skulle gå till startsidan och den fungerade hur bra som helst enda tills det att jag flyttade på den (vilken inte borde ha påverkat den egentligen) och när jag flyttade tillbaka den så fungare den inte heller, så den är borta nu.

Jag ska krypa ner under täcket och tycka synd om mig själv nu eftersom att jag inte mår tipptopp. Och det är faktiskt så att det är ypperligt synd om mig för jag är så rastlös samtidigt som jag är utmattad. Jag behöver plugga men min hjärna känns som flubber, höskoleprovet närmar sig allt för snabbt och jag har inte ens panik över detta?

Och mitt te är slut.

Kommentarer

Postat av: Annie Lyn

Publicerad 2011-03-29 22:52:04

... var bara tvungen att inviga "Till toppen"-knappen och sedan kommentera att den är toppen, hihi.



Krya på daj! Tagga högskoleprovet.. 8.20-16.20 på en lördag är inte alls helt fel? :D

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-30 10:51:06

härligt, då vet vi nu att den fungerar ;)



mmm och jag ska dessutom ta mig ut till Waterloo också! Inte alls jobbigt när man inte mår 100 %

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela