neao

Time is fleeting.

Publicerad 2011-03-13 22:22:30 i Tips,

Det där med självdiciplin är oerhört svårt när man är så sällskapssjuk som jag är: Det blev inget plugg för HP idag och än så länge har jag inte heller gjort franskan. Jag mötte upp F och L på stan vid tvåtiden för att fika och sedan åkte vi hit hem till mig och åt vindruvor och tittade på filmer. 

Shortbus. En väldigt speciell film som har en viss åldersgräns både uppåt och nedåt känns det som. Rolig att se dock, men bör göras i rätt sälskap.
Medverkande: Sook-Yin Lee, Peter Stickels och PJ DeBoy. 
Taggar: Sex, homosexualitet, polygami, mer sex.


Never let me go. Underbar film, sorgsen och lite förutsägbar men så bra att det kändes som att den tog slut för fort.
Medverkande: Keira Knightley, Carey Mulligan och Andrew Garfield.
Taggar: Kärlek, sorg, organdonnationer.


Personligen känner jag att jag kan se båda filmerna igen, framför allt när man har ett sådant fantastiskt sällskap. 
PS. Under veckans gång har jag kört två yogapass och en omgång med styrketräning, än så länge går månadsmålet bra och nu har jag kommit halvvägs!

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-03-15 13:10:06

Ååh jag vill så gärna se never let me go. Den känns lite seg dock? Är den det??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela