neao

Reklamen avbryts för sport.

Publicerad 2011-03-15 08:57:04 i Vardag,

Igår blev jag påmind om att jag idag skulle hjälpa till att lämna barnen vid skolbussen. Klockan 04:46 vaknade jag med ett ryck och trodde att jag hade försovit mig, det hade jag ju uppenbarligen inte. Summan av kardemumman blev en natt av orolig lättsömn (enligt min iPod) så nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och lägga mig igen. 

Frukost bestod av chokladflingor i sojamjölk, vilket smakar mycket bättre än havregrynsgröt i sojamjölk. Man skulle kunna dra slutsatsen att sojamjölk inte är något vidare gott, men jag är inte den som dömmer.

Nu har jag slöat runt på datorn i snart en timmes tid på allt i från Facebook och twitter till bloggar och nättidningar där jag kom över denna bilden från gp.se
Om ni klickar er in på länken här ovan (eller på bilden) så kan ni se olika områden i Japan där de visar hur det såg ut före och efter tsunamins framfärd. Det är väldigt mäktiga bilder. 

Nu ska jag ta mig en kopp te och mysa ner mig lite i sängen framför en film och senare ska jag sätta mig med plugget.

Kommentarer

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-15 10:05:40

- vad coolt att din header rör på sig!

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-03-15 12:00:44

- Haha okej! Själv vet man inte hur man gör! Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela