neao

Jag mår bra när teckningarna blir som jag vill.

Publicerad 2011-03-02 20:44:38 i Kreativitet,

Igår målade jag en hel del teckningar och tre av dem har redan åkt upp på väggen och idag har vi haft strålande sol i Bryssel med flera plusgrader! Vi satt på lille F's balkong alla tre och löste soduku. M ville lära sig att fota och hade lite svårt att förstå det där med fokus och "vadå suddigt? allt är ju det!".

Nu fick ni även en titt på ketchupflaskkostymen som jag mer än gärna vill hitta på riktigt. Om inte så känner jag en utmaning på gång. Dock inte till mig, Tove kan få sy den!

Jag fick en del väldigt fina bilder på barnen som jag ska framkalla och sätta in i albumet som jag fick när jag flyttade hit. Även om jag är väldigt pysslig av mig så har det inte blivit så att jag börjat pilla med det än. 

Jag hoppas att alla lade märke till min super mario bana där nere till vänster, jag är själv väldigt nöjd och jag gjorde dem för väldigt länge sedan men det var först idag som de åkte upp på väggen. 

Angående min "träningsmani" och dagens tips: "Lev i nuet."
Själv tycker jag att jag har lyckats mycket bra med att leva för stunden idag, med tanke på hur mycket spontana grejer jag och barnen har haft för oss. Hur har det gått för er? Vad har ni gjort för impulsivt idag? I morgon ska jag göra yoga klockan 8:00 så att jag kommer upp i tid för att... hum... fan också, jag har ju inget vettigt att göra i morgon. Jag ska nog våldsfika med någon, behöver skaffa pengar på mobilen. 

Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela