neao

Det är ju skönt när det kan gå så.

Publicerad 2011-03-23 20:57:28 i Tips,

Like I said, det blev inget mera bloggande under dagen, istället bjöd onsdagen på minst 20 grader i solen och jag vill tacka min mamma (det har jag redan gjort i och för sig) för att jag har ett sådant fint pigment. Att vara härligt sommarbrun lagom till påsk blir nog inga problem alls faktiskt!

Som jag nämnde i föregående inlägg var jag idag hemma hos Olle och stal Harry Potter and the Sorcerer's Stone på ljudbok, som i skrivande stund är på väg över till min iPod. Ombord på hennes hårddisk i USB-format går även att finna en del filmer så som Lost in Austen, Love & Distrust, Remember Me, How To Be och Little Ashes. Also known as a lot of Robert Pattinson, mums. Nu har jag en del att belöna mig med när jag är klar med franskan (provet gick för övrigt bra) och Högskoleprovet. Vi gillar morötter. 

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-03-23 22:18:55

Ssch, du kan ju inte erkänna vad jag har på mitt usbminne! ;)

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-23 22:38:14

Oups, sorri!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela