neao

Vad hände med variationen?

Publicerad 2011-03-28 23:14:59 i Reflektioner,

Jag kände att jag verkligen ville komma med någonting. Jag skulle visa hur duktig och kreativ jag är och varit idag, men när jag väl skulle skriva detta inlägg så kom det inte fram någonting. 

Jag och E har pluggat två gånger idag, hon var förbi på morgonen innan hon skulle jobba och så kom hon tillbaka hit nu på kvällen när vi hade jobbat färdigt. Typ. Hon kom hit mitt i ett storbråk mellan mig och pojken. Hon vet ju hur det kan vara så hon stod och log lite i ett hörn av köket medan han hade ställt sig ute i trädgården så långt bort han kunde komma ifrån mig så att jag inte skulle kunna tvinga in honom. Sweet. 

Jag känner hur jag vill göra något - för mig - meningsfullt i morgon och jag tror att detta är för att jag inte har bockat av så många av mina kryss för dagen. Men det har ju varit en sådan konstig dag idag. Det känns lite som att jag har en out of body experience. Vad var det för te C bjöd mig på?



Nu insåg jag även hur dålig jag är på att variera mitt skrivsätt, jag har börjat var enda stycke med "Jag" och det är knappt någon ihopknytande fras i slutet av stycken heller. Bra där. Varför läser ni denna smörjan egentligen? Puss och god natt!

Kommentarer

Postat av: tasha

Publicerad 2011-03-29 06:40:19

haha aww! tackk <3 hoppas du fortsätter läsa då!

Postat av: Therese

Publicerad 2011-03-29 08:15:48

Allt bra?

Postat av: josephine

Publicerad 2011-03-29 16:05:35

sv hahahhaha kul att du gilla designen!

Postat av: Therese

Publicerad 2011-03-29 17:05:05

Oh, nice!

Postat av: ems

Publicerad 2011-04-01 16:42:33

snygga briller :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela