neao

Grattis på ettårsdagen!

Publicerad 2011-05-11 22:06:49 i L'amour,

Insåg för några minuter sedan att jag inte har köpt någon biljett tillbaka till Bryssel den 1:a juni. Dock var jag för trött för att få den minsta av panikkänslor (vilket inte var nödvändigt över huvudtaget), efter litet tittande på hemsidor blev det SAS denna gången. Mitt kort fungerar som vanligt inte att betala online med men nu är det gjort och jag tackar min mamma för att hon står till assistans. Kärlek till dig!

Idag fyller min lilla skrutt ett år. Det har gått trehundrasextiofyra dagar sedan Polhems studentbal 2010 och hur mycket har inte hänt under tiden som gått?

Mitt absoluta favoritbarn i nuläget. Vi spenderade åtta timmar tillsammans när jag var hemma sist och vi gick båda två igenom episoderna som kallas morgontrött, hungrig, rastlös, trött och nyfiken. Synd bara att vi inte lyckades timea dem.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-05-11 22:30:51

Vi var inne på din blogg igår, jag och Clara. När hon fick syn på ditt foto så pekade hon och sa: -Titta! Sen tittade hon på mig och log stort.

Kram

Postat av: neao

Publicerad 2011-05-11 23:04:51

Åh, vad lycklig jag blev nu! Värmer riktigt gott i hjärtat :) stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela