neao

Nu behöver jag er hjälp.

Publicerad 2011-05-10 13:20:12 i Svar på tal,



Själv använder jag mig inte av BlogLovin' men klickade mig in nu för att se hur det ser ut. Där sökte jag på min blogg och då fick jag upp min egen blogg som första träff av 204 matchningar. (Sjukt originell man känner sig då.)

Nog för att den har min absolut första design, men det tycker jag inte är något problem. Och tydligen finns det redan sex personer som har fått det att fungera (trevligt, trevligt) så ni kanske kan hjälpa Tindra?

Tack på förhand,

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-05-10 14:21:48

Eftersom du har den lilla oranga boxen = RSS, så är det något lite mer komplicerat, men mejla bloglovin.com så fixar dom direkt! (Jag gjorde nämligen det).

Postat av: neao

Publicerad 2011-05-10 19:53:58

Se där ja! tackar så mycket Stina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela