neao

Onsdagsmys

Publicerad 2011-05-04 10:20:22 i Vardag,

Det är fint när man inser att folk tittar in på bloggen på eget bevåg. Jag har börjat använda mig av Google Analytics och eftersom att jag är like statistikgalen så passar det mig alldeles utmärkt. Man kan se varifrån folk kommer in på min blogg, hur många gånger de har klickat runt och även var i världen mina läsare befinner sig! Hihi, Linnea får flipp!

Utöver det känner jag att läget är fint idag och det kommer bli ensamhäng på min balkong framtills det att barnen kommer hem från skolan. Snart dags för brunch!

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-05-04 19:09:47

Men åååååh, vad lovely. Jag försökte nu men det var ju apsvårt så du får helt enkelt hjälpa mig en vacker dag!

Postat av: neao

Publicerad 2011-05-04 19:37:23

Vad försökte du? Skaffa Google Analytics?

Postat av: stina

Publicerad 2011-05-04 19:46:06

Precis, fattade ingenting så jag gav upp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela