neao

Think pink.

Publicerad 2011-10-26 23:40:00 i Vardag,

Karriären går riktigt bra nu känns det som och jag hoppas att det fortsätter uppåt! I morgon är det full rulle från första sekunden (och egentligen ska det väl vara rullande redan nu, men jag ska städa snart), för i morgon ska jag stryka min balklänning - jag har kollat så att den passar, okej? - innan jag går till jobbet och jag bör även packa iordning klassväskan för att på kvällen ska jag ut till Torslanda för att träffa ett gäng mysiga tjejer som ska få testa hudvården. DÄR kom första punken. Mycket imponerande lång mening om jag får säga det själv. Jobbigt att läsa den dock. *Läser det igen.* Fett jobbigt, men så får det vara. 

Och istället för att nu då faktiskt sätta fart innan jag blir för trött och får för mig att jag kan fixa det i morgon (det kan jag inte) så sätter jag mig på golvet och surar lite. Nej, skoja bara. Men jag redigerade bilden på när jag satt och surade för nu blev jag lite sur på mig själv för att jag inte får tummen ur. 

Fy fan vilket kasst blogginlägg. 

Fredag morgon also known as 04:50 ska jag vara på Fashion House i Mölndal för att packa in mig i bil tillsammans med mina och några andra tjejer som sa upp till Örebro på frukostmöte. Asså, det är ascoolt egtligen, ni fattar bara inte grejen... Efter mötet kommer jag att hoppa på första bästa tåg som tar mig vidare mot STHLM där jag ska möta upp min pojke och slafa hemma hos min flicka. Varför? För att på lördag är det universitetsbal i Uppsala och jag kommer vara där. Jag kommer säkert att göra bort mig. Skåla på fel sätt eller dansa åt fel håll. Eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela