neao

It's been a long time.

Publicerad 2011-09-15 18:44:54 i Fotat,

Jag insåg precis att jag har varit lite halvkass på att fota ordentligt sedan jag flyttade hem. Nej, fel. Jag har fotat men har inte orkat redigera dem så de har bara inte hamnat på bloggen helt enkelt. Så nu tänkte jag ta mig i kragen och langa upp bilder i total random ordning som troligtvis inte kommer att ha ett skit med inlägget i sig att göra. Kul va?
Hemmaspa ansiktsbehandling glad smile
Denna bilden är tagen här hemma när jag blev sjuk och tyckte synd om mig själv. Hemmaspa kallas det med andra ord, fint när man har så många bra produkter!

Kommentarer

Postat av: Elin Toreborg-Foto

Publicerad 2011-09-20 22:02:01

Hej! Nu har jag börjat med Dagens blogg igen! Kom gärna in och delta :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela