neao

Måndagsångest finns inte i mitt liv.

Publicerad 2012-04-01 21:22:28 i Vardag,

Du: "Fan också helgen är slut och imorgon är det jobb igen."
Jag: "Hah, joke's on you!"

Utan minsta lilla tvekan eller överdrift kan jag säga att jag helhjärtat ser fram emot morgondagen! Innan det vardagliga jobbet på restaurangen har jag tänkt gå och simma för det var riktigt längesedan, eller så går jag till SATS, har inte bestämt mig än... Hur som helst, träning! Sedan totalt fyra timmar med slit och glaskrossande (brukar bli ett eller två på en vecka så varför inte göra det direkt så har man det ut vägen?) innan jag ska ha en intervju med en tjej, hoppas på en till ny kollega så klart! Hem för att ringa samtal i form av nybokningar på referenser i en timma eller två innan jag åker iväg för att fika med en ny spännande person!

Nu blir det till att sova innan jag hittar på något nytt "jätteviktigt" som jag måste göra idag. Som att hänga tvätt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela