neao

Midnattsloppet 2012 avklarat!

Publicerad 2012-08-28 16:55:09 i Träning,

Plötsligt var det alltså den 25/8 och det var dags att springa en mil. Haha, vad fan säger du?! Jo, jag vet. Och det sjukaste av allt är ändå att jag mot alla odds tog mig runt på 1:12:00, en tid som jag är sjukt nöjd med! Att spurta in i mål för att sedan kräkas över min bror - detta loppet hade allt!

Och som om det inte vore nog där har jag nu fått blodad tand och trots träningsvärk och ryggsmärtor känner jag att detta nog kan bli sjukt roligt i det långa loppet. (Aah, see what I did there?) Eftersom att jag är en sådan statistikhora var jag ju bara tvungen att ta mig en titt på hur mina siffror faktiskt såg ut. Och sanningens ögonblick är här - det hade inte gått i närheten av så här bra ifall jag inte hade haft min bror med mig som pushade och peppade under hela varvet! Nästa år så ska vi kunna springa hela varvet utan astmaanfall.

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-08-28 22:02:24

Du är grym! <3

Svar: Tack det samma! Det var härligt att suga åt sig av din energi precis innan start! <3
neao.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela