neao

Det går bra nu!

Publicerad 2012-02-01 10:47:59 i Vardag,

Igår skrev jag ett jättelångt bra inlägg men blogg.se valde att inte publicera det så jag blev lack och vägrade skriva om det.

I korta drag handlade det om att solen skiner, jag mår jävligt bra, jobben rullar på som smort och i övrigt är jag omtyckt och älskad av alla jag möter. Jag har träffat en del nya människor nu på nya jobbet som jag hoppas att det blir mera av, dags att rensa kalendern så att man kan hoppa in på lördagarna!

Den första mars gäller det, då kommer jag förhoppningsvis vara redo för att gå in i DIQ och efter det är det bara jobb, jobb, jobb som gäller! Kommer bli så jädra roligt! Jag vill verkligen utveckla det mer så att ni förstår vad det är jag kommer gå igenom de kommande fyra-fem månaderna men med risk för att tappa läsare säger jag istället att om någon är intresserad så kan ni ju säga till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela