neao

Du vill också ha mitt liv, jag lovar dig.

Publicerad 2012-02-28 00:07:20 i Vardag,

Det är väldigt roligt att se att ni tittar in trots att jag inte har skrivit någonting, så kärlek till er!

Jag tänkte bara ta och sammanfatta min fantastiska dag som jag har haft. (Om ni undrar varför meningarna kan kännas i "twitter-form" är det för att jag är galet kissnödig och orkar inte lämna datorn förrän jag är klar så jag kan gå och lägga mig efteråt. You know the feeling.

Efter en helt fantastisk helg i Örebro (bilder kommer) på specialutbildning känner jag att jag har så mycket jag både vill och behöver göra för att uppnå mina mål. Av den enkla anledning gick jag upp klockan åtta i morse, åt frukost, drack kaffe ur min Happy-cup (återigen, bilder kommer!) för att sedan göra mig klar för att gå till jobbet. 

Ett utav de bästa tipsen som jag har solklart framför mig är detta att man kan jobba innan man går till jobbet. Tha fukk tänker ni nu, men det jag menar är att istället för att dra ut på tiden på morgonen så kan man ju sätta sig och göra det där pappersarbetet som man behöver få gjort men som man inte bör lägga dyrbar "kontakttid" på. Så det gjorde jag och jag ringde dessutom en hel del telefonsamtal så att jag kunde återkoppla till dem senare under dagen. SÅ SMART! Tack Carro!

Fyra timmars arbete på restaurangen där jag levererade ärliga, från hjärtat, leenden och langade 100%ig servis (jag lägger svenskan på hyllan ett tag som sagt, jag är ju kissnödig), helt utan krossade glas eller felbeställningar var jag sjukt nöjd när jag lämnade EAT prick 15:00 för att hålla en stödlektion i GEOMETRI - ÅH så skoj det är! Eller ja, jag tycker att det är sjukt roligt med geometri, min elev - not so much. 

Hur som helst så sa hon själv efter två timmars arbete att hon kände att hon förstod mer och hon gick hem med rak rygg och en stolt hållning. #proudmama

Åka buss i regnet - ÅH. Vad jag gillar att åka buss i regnet! Hur mysigt som helst. Hemma ringde jag lite flera samtal och fick det fantastiskt härliga beskedet att en av mina tidigare kunder nu har bestämt sig för att hon också vill jobba så som jag gör med hudvård och kosmetik. VÄLKOMMEN!

Lagom stressad när klockan närmade sig 18:42 började jag och min bror laga mat - jag skulle ju iväg och träna BodyPump (kärlek!) och iväg kom jag. Och ett sånt pass! Jag ökade vikterna idag och känner nu att jag sitter och sträcker lite extra på mig och "smygstrechar". Fastnade sedan i receptionen med Sebastian och nu har vi bokat upp tider och träning så att vi tillsammans ska ta och lösa mina ryggproblem. OCH astman. Who is this man? #Sebastian

Jag älskar att ha många bollar i luften och nu är jag så exalterad att jag säkert kommer ha svårt att somna. 
Så för att sammanfatta lite lätt så vill du leva så som jag gör för jag lever drömmen! #truestory

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela