neao

Lagom efter som vanligt.

Publicerad 2012-01-05 13:12:18 i Vardag,

Nu får ni först och främst ursäkta mig för att jag behandlar bloggen som om den vore Twitter, men jag tror att det är det bästa sättet för mig att komma igång igen. Och det är ju det alla vill! Alla vill läsa om mig och mitt fantastiska liv! Ja. Precis så är det.

För stunden sitter jag på spårvagnen på väg hem till min kollega och tillika vän Shara för att fika och titta på hennes bebis. Det ska bli superroligt att få träffa henne igen och prata jobb, kärlek och annan skit.

- Någon på spårvagnen dricker varm choklad. Bastards.


Det roliga med att åka med 3:ans spårvagn är att man får galet mycket tid att twittra, facebooka och blogga. Och lyssna på musik så klart! Det är ju inte konstigt att mobilen snart laddar ur...

Jag visste inte ens att blogg.se skaffat sig en app. Så länge har jag varit ur gamet!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-05 14:00:09

Du är så galet fin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela