neao

Fan vad feg du är.

Publicerad 2012-01-21 23:36:12 i Vardag,

Det har varit fullt upp hela veckan och nu bara låtsas jag att jag har tid och ork för ett ambitiöst blogginlägg. Jobben rullar på som bara den och det har blivit mycket fler arbetspass än jag vågat hoppats på denna månaden. Det sliter på psyket men det känns väldigt bra i både hjärtat och plånboken. 

För övrigt har jag kommit fram till att det är rätt dåligt isolerat ut mot vägen på mitt rum, jag hör allting som sägs nere på gatan. Så dagens tips, mina vänner, är att man alltid bör tänka på att vem som helst kan höra vad du talar högt om på gatan, även om det är mörkt och du inte ser någon. Det kan komma tillbaka och bita dig i röven om du inte ser dig noga för. 

Men nog med menlöst ordbajs ifrån min sida. Vill ni veta vad som verkligen händer får ni börja följa mig på twitter, där är jag i alla fall en gång om dagen.
Peace,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela