neao

Trettiosju timmar kvar till Sales Director.

Publicerad 2012-06-30 10:53:07 i Vardag,

Jag har för dagen planerat att ringa en del (läs: GÔRMÅNGA!) samtal och bara ha stenfokus under hela dagen så jag ska lägga några minuter på att planera upp helgen till punkt och pricka med mat-, tvätt-, städ- och kaffepauser. Det är ju som så att man jobbar bättre ifall man har något roligt att se fram emot, och det kan räcka med att man vet att man i fem minuter ska få dricka kaffe i solen innan man går vidare till nästa punkt på listan. 
feet socks black white
Något som ska göras idag är tvättas, jag har knappt några kläder kvar, därav olikfärgade strumpor idag. Dock är det inte mina kläder som tvättas då föräldrarna åker till Almedalen och bröderna till Umeå så går deras kläder i maskinen först. Hemma hela veckan med tomt hus och avslutad DIQ! Antingen Sales Director eller tillbaka till Team Leader. SJUKT NÖJD med min prestation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela