neao

If you think you can, you can!

Publicerad 2012-06-04 13:48:33 i Fotat,

Lena Qvist sjöboden


En sådan fantastisk utbildning jag har varit på nu i helgen! Bara det faktum att få träffa sin idol Lena Qvist är ju tillräckligt med boost för att man ska sätta igång och jobba, lägga i en högre växel, så förstå när Lena kommer fram till mig och säger: "Hej hej, grattis till att ni har kvalificerat er och välkommen hit, gick resan bra?" Jag och A-K: "Ja absolut, tack så mycket *ordbajs, ordbajs, blaha, blaha* härligt att få komma hit.." Lena: "Men Linnea, nu får du berätta för mig, hur går det med din DIQ?!"

Jag dog nästan. HON KAN MITT NAMN! Och det spelar ingen roll ifall hon hade en fukslapp som hon tittade på innan, hon lade tid för att komma ihåg mitt namn. Jag vet, jag är hemskt töntig och jag kanske till och med kan skylla på att jag har lite feber så jag är extra exalterad!

Bilderna är från utbildningen där jag vann mig ett par trosor ifrån Victoria Secret. Jo, jag vann dem, hej vad vi gillar Mary Kay! Bara för att jag har jobbat på och drivit mitt företag framåt så får jag presenter för det.

Jag och A-K i en bil under tre timmar enkel resväg blir alltid lika galet! Så tänk er resan tillbaka hem till Göteborg ifrån Örebro med dunkande musik på högsta volym i bilen och våran sprudlande energi slutade helt enkelt med sushi hemma hos A-K och sedan lite utgång på det! UNDERBART!
sushi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela