neao

I'm a woman on a mission.

Publicerad 2012-06-03 23:28:52 i Vardag,

Maj är slut. Ursäkta, vad hände där? Var tusan tog den månaden vägen? 

Hur som helst så har jag klarat av mina mål för månaden (även om jag kom springandes över mållinjen med andan i halsen och redo att kräkas) och målen för juni är skrivna i sten. Det är verkligen nu det gäller. Fyra månaders intensivt arbete för en livslång förändring, det låter ju fruktansvärt gott!
Och nu till min favoritpunkt: gnälla. Gnälla som en kärring.  

Egentligen avskyr jag nu för tiden när folk gnäller därför att vi har så himla mycket att vara tacksamma för. Idag blir mitt undantag (kan hända att det kommer fler undantag i framtiden men det återstår helt enkelt att se) därför att jag är sjuk, så det är synd om mig. Det var längesedan jag kände mig så pass ynklig som jag gör nu och det är bara skönt att veta att jag kan ta hand om mig själv även om det är mysigare när någon annan fixar te åt mig. Men jag kan själv. Hade kunnat göra det själv. I teorin alltså. 

Imorgon kommer jag att stanna hemma från restaurangen då det inte känns så väldigt hygieniskt att jobba med mat när man ev smittar folk med sina andetag. Så om ni har tur kommer det komma en go bildbomb i morgon! Lite bilder från Kina, lite studenter och även lite rosa bilar och jag som pose:ar - alla vill se!

Till slut vill jag bara be om ursäkt för det kontigt osammanhängande blogginlägget, men lets face it, du vill ju veta vad som händer i mitt liv och texten är ju i alla fall styckeindelad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela