neao

Naket är vackert.

Publicerad 2012-03-10 00:29:33 i Vardag,

Ni vet väl alla att jag är en extremt ödmjuk person? Bra, för jag har precis gjort lite ändringar i designen (bland annat headern) och lite andra småbitar som kan agera som ögongodis för er om ni hittar dem. Ett tips är ju då att uppdatera sidan! Det roliga med att faktiskt ha en blogg är ju att man kan titta tillbaka i tiden och nu hamnade jag på den 9/1-2012 och återigen slogs jag av hur fantastisk rolig jag kan vara när jag skriver. Like I said, I'm humble. Något som tyvärr oroar mig litetgrand är att det skulle vara fruktansvärt tråkigt ifall ni inte förstår min fantastiska hurmor och sarkasm, för i så fall går ni verkligen miste om något mina kära vänner och läsare. 

Synd att kvalitén blir så kass.

Jag hade en fantastiskt härlig spa- och myskväll med min underbara Niki igårkväll och hon är duktig på att publicera på Instagram (en av mina förebilder på flera punkter), och bilden blev sjukt ball enligt mig själv. Tyvärr är bilden inte lika snygg på datorn som den faktiskt är på iPhonen, men vad ska man göra, jag vill ju dela med mig av den ändå. 

När vi hade tagit hand om oss själva med peeling och återfukt skämde Niki bort mig med en fantastisk ryggmassage. Hon står mig nära.

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2012-03-10 01:12:43

Saknar dig mitt hjärta, du är underbarast. Mindre än 24h tills vi syns. Älskar dig!

Postat av: neao

Publicerad 2012-03-10 10:37:35

Kommer bli bäst ikväll! Ska promenera iväg och köpa glass snart ;) kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela