neao

Avgå som app!

Publicerad 2012-05-16 23:43:16 i Vardag,

Död åt blogg.se! Här skriver man ett otroligt detaljerat (lååångt) blogginlägg och så väljer appen att fungera lite halvkasst och radera allt jag skrivit. Jag blev litet ledsen i ögat och fick ont i fingrarna när jag kände att jag skulle behöva göra om'ett.

Hur som helst är det väldigt roligt att se att så mänga av er är inne och kollar läget varje dag trots att chansen för en uppdatering är relativt liten om vi ser tillbaka på antalet publicerade inlägg den senaste månaden. Trots det så kommer det ju upp ett och annat gôtt sarkastiskt inlägg lite då och då så ni gör helt rätt i att kolla läget! Det kan ju dock tolkas på ett bra sätt att det är dåligt med uppdatering från min sida: att jag istället för att sitta vid datorn är ute och jobbar och därför inte har tid till att blogga för stunden. Och vet ni? Snart är jag klar med kvalificeringen och då kommer det att firas med dunder och bång, ni kommer verkligen vilja vara med och alla är så klart bjudna!

Alla förutom du som tydligen inte har förstått hur fantastiskt underhållande jag är och har beslutat att du inte längre gillar mig på Facebook. Det är ju uppenbarligen synd om dig så du kan avgå som människa nu, det är okej.

Mer än så har jag inte tänkt att dela med mig av idag utan återkommer inom en relativt osäkert snar framtid med en halvintressant uppdatering till er. Mmm, ordbajs. Jo förresten: jag måste bara skicka dagens ros till Honom för hans underbara sms och underhållande telefonsamtal. Go' tjomme é han änna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela