neao

The Avengers

Publicerad 2012-05-21 09:37:13 i Tips,

Nog för att man kan vara lite uppe i varv när man precis har sett en bra film på bio och att man för stunden tycker att denna film är det absolut bästa man har sett. Igår såg jag den ABSOLUT bästa film jag har sett, otroligt välgjord med grymt bra fightingscener och oslagbar humor var detta den bästa Marvelfilmen jag sett (so far...!). Det kommer garanterat att bli ett maraton om några veckor när jobbet har lugnat sig lite.

Ikväll har Idolen event och jag har med mig två gäster, det kommer att bli fantastiskt roligt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-21 10:31:07

Håller med! Hela salongen bröt ut i gapskratt när Hulken smällde till Tor lite nonschalant.

Postat av: neao

Publicerad 2012-05-24 17:42:59

Jag vet! Jag lovar dig att jag skrattade längst, min biodate vände sig till slut om och stirrade förundrat på mig... Och Bromancen mellan Iron man och Capten America! Kärlek! Haha men bästa var när Thor försvarar Loke och sedan: "He's adopted."

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela