neao

Offerkoftan på.

Publicerad 2012-10-07 21:53:52 i L'amour, Vardag,

I fredags jobbade jag kvällspasset på restaurangen - vilket i sig var väldigt roligt - och lördag morgon vaknade jag med feber bredvid en pojkvän som undrade "Ska du verkligen gå till jobbet idag?", så istället åkte jag hem till mor och far och tyckte synd om mig själv medan jag tittade på film och åt glass.
Det är rätt härligt när ens lillebror kommer upp och efter en blick på tv'n förstår hur jag mår. Att han hade sådan kll på det visste jag inte. Ärligt talat så vosste jag inte själv att jag startar en viss film beroende på hur jag mår. Spännande!

ordentlig feber har jag haft hela helgen nu och det har inte funnits energi till någonting, hemma från jobbet imorgon också så det kanske blir lite onlineshopping!

Eller så kanske man ska försöka sälja lite av alla kläder och skor jag har hemma först... Fotografering imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela