neao

Att älska sitt jobb.

Publicerad 2013-06-02 19:08:00 i Fotat, Jobb, Kreativitet, L'amour, Vardag,

Det var värt att bar få två timmars sömn, det var värt tågbiljetter tur och retur, det var värt att, där värt så mycket mer än allt det. Att få besöka Lena Qvists privata sjöbod utanför Örebro tillsammans med åtta andra konsulter från hela Arean. Wow. Det är svårt att förklara för dem som inte är insatta och för dem som är insatta går det inte att helt och hållet beskriva den magin som uppstår när man är där. 

Och det handlar inte bara om att Lena ger bort presenter från New York, utan alla de tips och råd som man både får och delar med sig av till varandra... Jag känner mig laddad med energi och har massa idéer för hur jag ska hålla butiken igång under sommaren med nya och spännande erbjudanden. 

Att få lite perspektiv på hur mycket som har hänt i min business sedan jag var i Sjöboden förra året. (Eh, ja. Jag var även kvalificerad då, jag jobbar och sliter men inte alltid. Ibland så kommer det bara till en för att man har gjort jobbet tidigare.)
Jag och min idol. Hon är en underbar människa som bryr sig om att hjälpa och lyfta fram andra även om hon personligen inte tjänar någonting på det. 
 
Jag älskar att driva mitt företag i min riktning och i min egen hastighet utan krav från omgivningen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela