neao

En helt vanlig onsdag.

Publicerad 2013-05-22 12:44:25 i Fotat, Jobb, Roligt, Vardag,

En stark kopp kaffe klunkas ner samtidigt som Fred Weasley dör, håret torkar och mascaran målas på. Klockan är 09:46 och jag ska leka mattelärare i två timmar innan det är dags för pluggdate med stjärnorna i klassen. Socialpsykologi står på schemat och tentan närmar sig med stormsteg. Jag tor att det är ett spännande och intressant område egentligen, jag har bara intriktigt fastnat för det än. Eller förstått konceptet är väl kanske mer rätt.
 
Ikväll ska jag hålla i hela Unitmötet och agera Sales Director, bra träning inför framtiden. Det är väldigt härligt när man inser att det man gör när man jobbar och tjänar pengar är att dricka kaffe, prata om hudvård och motivera mitt team och coacha dem i mental träning. Två nya konsulter börjar ikväll så det plingar konstant i telefonen med spända, nervösa och framförallt förväntansfulla sms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela