neao

Fjärilar, Glitter, Regnbågsbajs och skit.

Publicerad 2013-05-23 11:20:00 i Fotat, Roligt, Träning, Vardag,

Utbildningen gick kalasbra igår och det blev en väldigt mysig utbildningsstund tillsammans med tjejerna. Vi förde många diskutioner och kom fram till hur vi skulle agera bäst i vissa jobbsituationer. Det jag tog med mig hem igår var en stark känsla av att jag vill kunna göra mitt jobb på riktigt - jag behöver en lokal, ett kontor. Då blir det så mycket lättare att separera på arbetstid och ledig tid. Bara nu när jag sitter här så pillar jag med litet papper när jag faktiskt är ledig! 
En bild ifrån Bryssel när jag efter en sommar var riktigt fräscht brun. Kom.
 
Idag var det som så att jag inte alls skulle träna, jag hade tittat fel i planeringen och det är på lördag jag ska ut. Så kan det gå! På lördag gäller 5 km powerwalk, 10 min styrketräning och 10 minuter stretch. Och idag ska jag istället nu ta mig litet i kragen och städa mitt rum så att man slipper hoppa hage fram till sängen. Det står kartonger med produkter på golvet och rena kläder som inte blivit inlagda i garderoben än bredvid dem så det är litet av en utmaning att ens förflytta sig här inne som sagt. 
 
Fler bilder från Bryssel:
Ni har sett de bilderna förr, men jag visar dem gärna igen. La foret bleue. Det var en mysig dag med Bryssel-familjen. Enda tills M inte tyckte det var roligt längre och då var vi mitt i skogen. "Jag vill hem nu." Bilderna är inte redigerade utan jag har hållit mina solgladögon framför objektivet för att få den rödaktiga effekten. Rätt coolt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela