neao

Och plötsligt bloggar hon igen.

Publicerad 2013-05-15 14:25:27 i Roligt,

Det står nu klart att jag inte skrivit ett enda blogginlägg sedan jag började läsa psykologi vid Göteborgs Universitet. Jag har helt enkelt haft väldigt mycket för mig. Att jonglera utbildning och pojkvän med drivandet av eget företag tar av både tid och krafter. Nu håller livet på att gå i en annan riktning inför sommaren och jag och André har gått skilda vägar, det är självklart tråkigt men samtidigt oundvikligt.

Plan your work and work your plan! Med mer tid till mig själv vet jag nu tydligare än någonsin vad jag vill göra framöver och det är dags att sätta igång att jobba för det! Med härliga vänner vi min sida kommer skola och jobb att fortsätta som en dröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela