neao

Tio dagar i rad.

Publicerad 2013-05-26 23:22:00 i Fotat, Kreativitet, L'amour, Reflektioner, Roligt, Träning, Vardag,

I ungefär en och en halv vecka så lyckades jag med den OTROLIGT prestationsfyllda bedriften att blogga varje dag! Och vissa dagar lyckades jag till och med publicera flera inlägg om dagen. Sjukt imponerand. Eller asså, det beror ju på vem och vad man jämför med så klart. Och jag jämför mig med mig själv under det senaste halvåret och därför är det en prestation som heter duga.
 
Så vad var det som förstörde detta winning streak? Det blev helg. 
 
Lördagen startade med härlig intervallträning och powerwalk tillsammans med mina systerkollegor J och S, plus lilla N som satt i barnvagnen. Målet var ju 5 km men det blev hela 6,4 km plus litet styrketräning och oj vad det känns i kroppen idag! Jag måste helt klart bli bättre på att stretcha.
 

På tisdag:
Gå 6 km på 45 min.
Koordinationslopp 3 x 60 m på 5 min.
Stretching 5-10 min. 
Det ökar ju!

Resten av lördagen spenderade jag med att göra allt i min makt för att se till så att jag kvalificerade mig till en utmaning som National Sales Director Lena Qvist gett till ett antal utvalda konsulter som närvarade på hennes Diplomutbildning inom Make up. 
 
Och eftersom att jag inte känner mig bekväm med att lägga upp före- och efterbilder på mina kunder om jag inte har frågat dem innan så får ni se en bild på mitt ansikte. Kanske ska göra ett slitet projekt imorgon nu när jag tänker efter. ÅH JA! SMINKA HALVA ANSIKTET! Oh, så spännande!
Med fokus på nästippen!
 
Så, nu: dagen till ära - Mors dag! - jag hade en väldigt mysig dag med min mamma idag då vi båda två fiffade och donade i trädgården blandat med att få ordning i tvättstugan. Och nu tycker ni säkert att det var det sämsta sättet att fira min mamma, men vi är lika på det sättet hon och jag - vi blir lugna av att få pilla med saker, att få ordning på grejer och att bara få tid till sig själv att tänka på situationer man befinner sig i. Så i och med att vi gjorde dessa saker tillsammans kunde man bolla idéer och tankar med varandra. Mysigt!
 
Och imorgon fyller hon år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela