neao

Vilken härlig dag det blev!

Publicerad 2013-05-27 21:59:46 i Dagens, Fotat, L'amour, Mat, Träning, Vardag,

Myslunch med vännen från STHLM som av någon anledning fick en hund att passa från ingenstans. Hemma fick jag mig litet sol och såg första avsnittet av the Walking Dead, har inte bestämt mig vad jag tycker om den än. Hur som helst så behöver jag knappast något mer som distraherar mig ifrån tentaplugget.


 
Vi använder olika effekter och ramar när vi publicerar bilder hon och jag. Och jag är inte en sådan elak person som hon: Jag tar inte kort på folk när de äter kyckling/bacon-baguette. Åh mat! Nu blev jag ju hungrig igen. Träningen ger resultat!

Imorgon ska jag ta en powerwalk med E runt Slottsskogen och eventuellt ta mig till SATS för lite styrketräning (läs: vad som helst för att inte plugga), och sedan ska jag, paw rihktihgt, plugga. Personlighetspsykologi - here I come! True story though, jag ska ta mig en kopp te, och krypa ner i min säng med iPaden. Det kommer att vara jag och han under två veckor konstant nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela