28 juni i gassande sol.

Jag hade ledigt från jobbet och får ett samtal från T: "Kan du hoppa in som Blïx?"

Tove jobbar i barnklubben på Torekovs camping och deras maskot är en utomjording från planeten Ö vid namn Blïx. I 25 graders hetta var jag alltså en grön tomjording. Bilder kommer, tro mig. Tove har massor.

Jag trivdes väldigt bra i den där dräkten, nästa år ska jag söka jobb på Liseberg som kanin. Bara kanin.

Det var väldigt skönt att Tove kom hem från Hunnebo så att jag fick en riktigt god middag. Stor räkor fyllda med smak - åh vad gott det var! Vi hade det riktigt mysigt i eftermiddags- och kvällssolen.


Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0