Hemmaträning for the winn

När jag kom hem från jobbet igår stod T i köket i färd med att göra egna pizzor. Hon är otrolig! Och då kan jag lägga till att jag var hemma 22:15... Att få hemmagjord pizza framför 2 - 3 avsnitt av OC är helt okej efter en dag på jobbet.

Appropå jobbet var det en lyckad dag. Äntligen så stämde båda kassorna ner till sista öret och det var bara jag och en tjej som heter Anna som jobbade kvällspasset. En väähäldigt bra känsla att vara på jobbet när allting stämmer. Och när jag stod i omklädningsrummet när jag skulle gå hem hade jag missat samtal och ett meddelande på telefonsvararen från men tilltänkta au pair-familj. Jag tror att det blir av.



Födelsedagspressenter är svårt. Alltså jag menar SJUKT svårt. Framförallt när man köper till någon som är 3 år äldre än du och du inte har något körkort och du är ganska fast så att möjligheterna är ytterst små att hitta någonting bra och nä... SNILLEBLIXT! Oh, nu måste jag dra, skynda skynda!!

Puss,

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0