Mest för min egen skull. Och Mortens.

Min kallender tar slut om en vecka och det tycker jag är lite jobbigt. Jag har alltid haft en djup relation med mina kallendrar genom åren. Och dessa tre sista har betytt mer än några. Tre år av mitt liv som förändrade mig som person till något mycket bättre, tre år där det hände så många STORA händelser i mitt liv och tre år som det hände all möjligt ovärdig skit som inte betyder någonting för den stora bilden - allt är nedskrivet. Jag älskar att dokumentera. Häromdagen skrev jag ned att jag hade gått och lagt mig tidigt och läst ut min bok. Ja det var allt - inget mer än så. Inget dolt budskap bakom utan det är bara för att jag själv ska ha lättare att komma ihåg när jag läste ut the Host av Stephanie Meyer.

Så nu när kallendern tar slut så är verkligen mina tre år på Polhemsgymnasiet slut. Jag ska köpa en ny kallender men tills dess kommer jag slänga ut betydelse lösa superkorta inlägg på min orginalblogg.

Men än så har jag ju fortfarande kallendern och då skriver jag ned mina små minnesanteckningar i den. Så även om ni inte tror det så har jag haft fullt upp med småintressanta småsaker men som betyder mycket för mig.

Ps. Jag hittade örhängena - de låg i fickan på jeanskjolen.

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0