Ny teori

Jag vet att jag inte bloggar superofta nu för tiden och det finns tre anledningar till det: 1) Jag jobbar. 2) Det är sjukt bra väder hela tiden (förutom nu) så då är jag hellre utomhus. 3) Nu är jag inte längre ensam här nere som jag var i början på sommaren, så det finns plötsligt människor att umgås och ha det trevligt med (förutom nu).

You see where I'm going with this?

För stunden sitter jag själv vid matbordet för att Jens har åkt till Göteborg, Tove är hemma hos Bettan och övirga sover/jobbar och det är mulet ute. Då har jag inga som helst problem med att slänga ut ett inlägg eller två.

Älskar bilden. Älskar de örhängena, någon som vet var de är?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0