neao

Lovets första helg.

Publicerad 2009-10-26 10:52:04 i Vardag,

"aldrig mer..."

Det blev inte Keybar i lördags heller. Vi var där, kom längst fram i kön och får svaret: "Den listan börjar inte gälla fören 23.00, nå får ställa er längre bak." Vad ska man göra? Jaha tänker man bara och så gick vi till donken för att värma oss en stund. När vi en halvtimma senare kommer tillbaka säger de: "Facebooklistan gäller inte, det är bara VIP som kommer in." Vilka är VIP? Jo, det är de handplockade som de känner, som de flyttat över från Facebooklistan till en VIP-lista. Sjyst.

Vi traskade vidare till vill BLVD och jag kan säga så här... det var det rötnaste ställe jag varit på, dit kommer jag inte gå igen. Never ever again. Det var dålig bartender, man fick aldrig beställa, det var dyrt - med tanke på att jag var inställd på halva priset med bartömning - och miljön var inte heller superduper...
Men jag träffade min "tvillingbror" från Mark, så nått positivt gav det iaf, höhö.

Söndagen tillrbingades i sängen med J. Det var längesedan vi betedde oss så... - nykära är nog rätt ord. Kändes lite fånigt men oj så bra. Bara ligga där och titta på film/varandra. Och det har ändå gått (typ) 9 månader, klyshigare än så blir det inte.

På kvällen vare tjejkväll hemma hos Nana sjukt mysigt och flumigt!

Nu ska jag göra pumpor med kusen och momomofa!
I'll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela