neao

"Så jävla innovativt!"

Publicerad 2010-02-16 10:17:58 i Vardag,

Dagen efter Sejdeln städade vi som sagt ur källaren. Och nu har jag även lyckats ta de där bilderna jag lovade. Så, låt oss nu ta en resa ned till källaren på Kungsladugårdsgatan 117.





Jag är imponerad, och det är du också. Jag har tvättat som en galning nu i helgen och i söndags fick jag en riktigt läbbig allergireaktion på allt damm. Det gjorde så ont i halsen/bröstkorgen och lungorna. Vid tiotiden låg jag med tårar i ögonen i Jens famn framför Ocean's Eleven och slutade med Jens i mina armar, sovandes och jag tittade på Ocean's Eleven.

Måndag morgon - vaknade med Jens armar runt mig, mysigt! Resten av dagen flöt på med en himla massa Sims 3 spelande, inte bra. Jag och Jens satt dock och spelade super mario i någon timma eller två och det var mer än fyra gånger som Jens skrev: "Så jävla innovativt!" Och ja, man ska aldrig sluta förvåna sig över vad de hittar på.

När Joppe sedan åkte iväg till körskolan så fick jag inte gjort något vettigt alls - blev mera sims 3 - så idag har jag dragit mig i kragen och ska skicka in alla papper till transportstyrelsen - har suttit med kundtjänst i 20 minuter och fått allt förklarat för mig... känns kanoners *host* framför allt för att hon sa att det var bara för mig att skicka in papperna nu, så skulle hon skicka betalningarna hem till mig. MEN, hon tog inte mina uppgifter... Känns sådär. Får se hur detta går helt enkelt.

Nu ska jag försöka laga skrivaren. (HA HA)

Kommentarer

Postat av: B R O W N S U G A R

Publicerad 2010-02-16 14:23:55

tittar in =D

Postat av: neao

Publicerad 2010-02-16 17:59:20

hahaha, det är bra det! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela