neao

Aaahh - najs!

Publicerad 2010-05-24 21:06:14 i Vardag,

Longboard. Longboard. S, för helvete få tummen ur!

Idag har jag åkt runt i slottskogen med Röklungan, Tändstickspojken och Vikingen (för nostalgins skull) och jag vill verkligen ha en egen bräda nu så att jag kan lära mig på riktigt! Kommer nog bli en jevligt bra sommar - med eller utan jobb. Helst med jobb så såklart, men jag tror att jag kommer överleva även om jag inte får jobb. Bra va?

En liten snabb update i punktform - yes, effektivitet!
  • Haft tjejkväll med F4 - en traditionell sådan med potatisgratäng och saltproblem...
  • Jens har kommit hem från Prag (antagligen därför jag inte har uppdaterat, höhö)
  • Det har blivit asgött väder!
  • Vi har börjat hänga mer på QP igen och lyckades bli utkastade.
  • Spontanfest på skanberget, helt awesome!
  • Och så har jag köpt present till min mossa som fyller år dagen efter studenten. Maha!
Några frågor?

Åh och juste, en sak till. Jag tar studenten om 39 timmar och 54 minuter. Ifall ni undrade.

Kommentarer

Postat av: ellan

Publicerad 2010-05-24 22:39:27

Njut av dagen du, den kommer vara en av dom bästa i ditt liv.. KISS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela