neao

"That's one big fat to-don't."

Publicerad 2010-11-14 15:06:20 i Vardag,

Idag är jag duktig. Idag är jag till och med väldigt duktig. Jag har skrivit en superfin lista med to-do's idag och jag är snart halvvägs genom den! Det som är viktigt att göra idag är att städa, diska och äta mat. Så mellan varje "måste-punkt" har jag lagt in en "rolig-punkt". Nu ser det ut så här:
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Diska.
  • Tvätta ansiktet och borsta tänderna och ta astmamedicin.
  • Välja bilder som jag ska skriva ut och sätta in i mitt "Brysselalbum".
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Tvätta randiga kläder. - maskinen är upptagen så jag får ta tag i tvätten senare.
  • In en snabbis på Facebook och bloggen.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Äta mat.
  • Maila bilder till S.
  • Pyssla med Brysselalbumet.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Städa badrummet.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Hemma spa med peeling.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
Jag hoppas på att läsa ut boken idag så att jag kan säga till Suss att det faktiskt är så jävla bra som hon säger att den är. Vill ju inte upptäcka att den bara är glorifierad.

Jag kanske bloggar in sen för att uppdatera min to-do-lista!
För övrigt borde jag göra en to-don't-lista också... Men det är så svårt att kryssa över saker från en sådan.
PS. Jag har ett rivsår på näsan, någon som vet varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela