neao

Uppdatering av hur duktig jag är.

Publicerad 2010-11-14 17:50:25 i Vardag,

Jag har lagt till några fler punkter (läs: jag började göra något annat.)
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Diska.
  • Tvätta ansiktet och borsta tänderna och ta astmamedicin.
  • Välja bilder som jag ska skriva ut och sätta in i mitt "Brysselalbum".
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Tvätta randiga kläder. - maskinen är upptagen så jag får ta tag i tvätten senare.
  • In en snabbis på Facebook och bloggen.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Äta mat.
  • Maila bilder till S.
  • Pyssla med Brysselalbumet.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Städa badrummet.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Lista ut hur mycket pengar jag har på mitt kort.
  • Hemmaspa med peeling.
  • Läsa ett kapitel i Mina hemligheter.
  • Lyssna på massa Elefant.
Men jag är rätt nöjd även om jag inte "hunnit med" alla punkter för då har jag något att göra i morgon också. Och VET NI VAD?! Nu fungerar Internet inne på mitt rum. Jag slipper sitta i trappan!! Yay för mig! Inga fler avtryck från mattan på rumpan! Nu ska jag snart titta på HIMYM eller DH eller GA eller skaffa någon annan bokstavskombination, vad sägs om MF? Nej, inte svärordet.
Och i övrigt så är jag bara allmänt nöjd och på bra humör!
Puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela