neao

Kusinbebis, dalmatinpäls och en nakenhund.

Publicerad 2010-10-30 11:41:46 i Vardag,

Bussy day to day. Så fort jag har fått ordning på mig ska jag åka ner till stan för att undersöka detta bombhot som lurar i Göteborg. Nej jag skoja bara, jag ska till Buttericks för att köpa lite Halloweenprylar. Ikväll ska jag hem till Eddie på förfest utklädd till Cruella De Vil och sedan ska vi ut på krogen, hoppas på en sjuk kväll!

Hon säger: Mmmmhmmmmm och tar i från tårna.

Men vi har inte bara bebis C på besök idag utan det kommer även en liten vovve vid namn Yoda (kick ass!), han bodde här i en hel vecka när jag var i Bryssel så det ska bli intressant att få träffa min ersättare.

Simma lugnt,

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2010-10-30 14:35:02

Åh super super söt liten bebis. Vill bara pussa pussa på henne.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela