neao

Once a failure always a retard.

Publicerad 2011-04-04 00:05:11 i Roligt,

Dagens bekännelse: Jag glömde att barnen skulle sjunga i kyrkan idag och jag har dåligt samvete över detta. Så där, då kan vi stryka det. 


Idag var jag och Olle i Woluveparken för våran helgspromenad. Hon fuskade och sprang i backen medan jag gick och fräste och spottade som en gnu. När vi som svettigast började ta oss ned för en av backarna igen mötte vi tre killar med en hund, en skateboard och en longboard. Nog för att jag mest tittade på brädan (Loaded Dervish, mums!) men efter ett tag tyckte jag att jag även kände igen killen som stod på den. Och jovisst,

"Ca va?"
"Ca va bien, et toi?"
"C'est.... "

Sen hade vi kommit för långt ifrån varandra för att jag skulle höra vad han sa. Efter tre minuter lyckades jag placera honom. Min tredje helg här i Bryssel träffade jag, F och A några belgare som vi festade med och umgicks med i ett par dagar/veckor till och från. Det var tre av DE killarna som jag och Olle gick förbi i backen. Bryssel är för litet. 

Nu har jag kommit hem från vår klädbytardejt med en finish på McD och jag har gjort flera klädfynd! Bilder kommer komma allt efter som när jag använder dem. 

- The journey is the goal.

Kommentarer

Postat av: Olivia Christoffersson

Publicerad 2011-04-04 08:12:09

Grymt att du kom med ett plagg, och kom hem med hur många då egentligen? Fast jag klagar inte, jag är nöjd. Ett par nya svarta cheap monday behövs ALLTID!

Postat av: neao

Publicerad 2011-04-04 10:52:06

sju plagg och en liten väska....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela