neao

Le soleil brille et il fait chaud!

Publicerad 2011-04-08 19:37:57 i Roligt,

Idag har det gått bra för mig. Enligt mig. Jag har skickat iväg en av mina tröjor till en kund och hoppas nu att Bryssels postkontor skall fungera bättre än sist jag lekte med dem. Jag har dessutom lagt in en order på hudvårdsprodukter, men jag är inte helt färdig med den än. 

J ringde mig på mobilen för inte så länge sedan och det är alltid lika chockande och underbart att höra hans röst genom luren istället via det hackande skype. Han berättade att han varit på belgisk ölprovning kvällen till ära och jag kunde inte klandra honom, men oj vad han saknas här nu alltså. 

Tjejerna börjar trilla in här på mitt rum och kvällen kommer att bjuda på varma mackor, sällskapsspel och utesittande på min altan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela