neao

Fast jag har faktiskt stretchat ryggen idag.

Publicerad 2011-08-31 13:47:10 i Fotat,

Men utöver mina aggressionsproblem mår jag rätt bra. För er som inte vet det tycker jag det är väldigt roligt att planera, skriva upp saker, göra listor. Mary Kay är en ypperlig sysselsättning för mig då man medan man får fylla i papper med siffror och dokument med ordbajs (ungefär som detta) så får man belöningar och vinner produkter. Dock är det ju så att det bästa av allt är ju alla underbara kakor och bullar man blir bjuden på när man är hemma hos kunder.


Nu räknar de flesta med att jag ska skriva att det är okej att äta sånt så länge man tränar. Jag säger scruu that! Ingen jävla träning här inte, more cupcakes for the people! Träning är liksom inte riktigt min grej längre. Och med tanke på att jag ibland glömmer äta så tar jag gärna en kaka med extra kalorier.
Puss på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela