neao

We are not estimated in time, we estimate ourselvs in feelings.

Publicerad 2011-02-28 18:48:59 i L'amour,

kaktus love kärlek cactus names carved in ©neao.blogg.se
Fotad 25:e februari på Gran Canaria av mig.

Idag är det den sista dagen i månad två år tjugohundraelva och jag bor i Bryssel och leker självständig med några andra Au Pairer här i staden. Jag trivs, absolut, men om det är någonting jag vill ändra på så är det mina träningsvanor och vad är det egentligen som hindra mig? Inget.

För två årsedan var jag fortfarande djupt nere i gymnastikträsket och min rygg med resten av hälsan var på väg käpprätt nedåt. En lördag i slutet på februari 2009 var det tävling i Angereds sporthall - precis som det alltid har varit, jag hade tävlat på förmiddagen och Jens hade kommit dit för att titta på mig (och tjejerna på honom - vissa gjorde förundersökningen noggrannare än andra, och nej, jag pekar inte alls ut min lånesyrra). Sedan mötte jag upp honom i korridoren under läktaren, han drog in mig i supermysig kram och sa: Du är min flickvän nu, Linnea. Varpå jag svarade: Okej.

Kommentarer

Postat av: niki

Publicerad 2011-02-28 22:22:46

okej lol. känslig. det var typ de finaste. jens i mitt hjärta nu.

Postat av: Hannah Moa

Publicerad 2011-03-01 14:09:52

Hahahahaha. Jag har väl aldrig...? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-01 14:26:58

im the best

Postat av: Hannah Moa

Publicerad 2011-03-01 14:49:48

Hörrö! Glasögonen är godis som fan! Jens är allright. puss på dig sötesak!

Postat av: neao

Publicerad 2011-03-01 16:41:29

Tja, enligt Jens själv är han bäst.. ;) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela