neao

Jag är riktigt imponerad.

Publicerad 2011-02-01 19:26:31 i Reflektioner,

Efter en mycket rolig eftermiddag tillsammans med barnen lyckades jag ta mig iväg till läkaren. Jag gjorde en mental förberedelse inför blodtrycksmätare, sterila bomullspads och nålar. Men va? Nehe, behöver du inte göra några prover för att se så att jag är frisk? Okej, för att mitt ord är tillräckligt? Den var ny. En mängd frågor regnade över mig - så som: har du tuberkulos - och tydligen så hade min franska förbättrats (jag hade aldrig träffat människan förr och knappt pratat franska över huvudtaget eftersom han kunde engelska). Att betala € 25 som mitt försäkringsbolag ska betala tillbaka (?!) för en relativt smärtfri hälsoundersökning är okej. Hoppas bara att det inte blir några problem nu när han råkade skriva att jag kom från Svejts. Chvejts. Schweiz. Parlez-vous anglais?

Hultsfred 2009, vi var ute och rastade Nils. Det var tider det, någon som ska till P&L i sommar?

Kommentarer

Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Publicerad 2011-02-01 20:35:07

Måste bara fråga, bor du i frankrike ? :)

Snygg blogg förresten ! :D

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-01 21:09:20

tacktack, nej jag bor inte i Frankrike utan i Bryssel, Belgien :)

Postat av: Cassy

Publicerad 2011-02-01 21:35:57

Ett år så kommer gem i agusti innan nästa äventyr börjar ^^ Själv då?? Vara det ett år??

Postat av: Cassy

Publicerad 2011-02-01 21:40:05

haha det var ju inte förräns nu som jag fattar att du var au pair med haha :D Hur kom det sig att du valde Bryssel?:D Pojken är go ( 5 % av tiden hehe ) Hur många barn har du???

Postat av: Kajsa - En feskardotter i mode

Publicerad 2011-02-01 21:43:43

Sv: Jaa jag tyckte att det va roligt att du hade franskt i din blogg och därför frågade jag :D

Allt väl med dig ? :)

Postat av: Jonnie Jonsson

Publicerad 2011-02-02 14:00:39

haha ja visst har ja en poäng :) de klart att du får länka till min inlägg och kopiera de om du vill :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela