neao

Nått å tänka på!

Publicerad 2011-02-03 15:08:35 i Reflektioner,

Har klickat mig runt i bloggosfären och hamnade hos Always Fabulous där jag fastnade för ett av hans blogginlägg:
"Jag vet att jag har lite konstiga funderingar ibland, men en sak som jag har tänkt på är alla dessa sexuella läggningar som finns. man kan ju t.ex vara homosexuell. bisexuell, transperson, hetro och en jävla massa annat, men e de inte så i själva verket att alla människor borde vara Bisexuella ifrån början? jag menar en kille som inte testat att hoppa i säng me en annan kille kan han ju då inte veta om han gillar de eller inte? samma gäller tjejer... eller e jag helt ute och reser som vanligt? asså menar jag att alla som inte varit med en person av samma kön är bisexuell, fram till de har testat, sen kan de möjligtvis kalla sig hetro...

Och varför blir då alla så himla förvånade när folk kommer ut och säger att de e homo, bi ? borde vara lika illa att komma ut som hetrosexuell....

bara en lite fundering.... Ja så måste de ju såklart vara?

Så med andra ord, har du inte hoppat i säng med någon av samma kön som dig själv så e du enligt min mening Bisexuell, och inte hetrosexuell, och vill du inte vara Bisexuell i mina ögon så får du nog ta och hoppa i säng me någon av ditt eget kön så du får reda på om de va nått för dig...

Sen pratar folk om att man måste känna något om man skulle dras till en person i samma kön, kan då infomera er alla om att så behöver det inte alls vara!!!

Tror jag inte! haha"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela