neao

Okej, men sen då?

Publicerad 2011-02-15 20:35:26 i Reflektioner,

Ibland kommer den där känslan av panik. Det där stora läskiga ordet som man vet vad det betyder men inte vad det kommer komma med. Framtiden. För hur obehagligt är det inte egentligen? Vet du vad du gör om några månader? Ja troligtvis. Vet du vad du gör om ett år? Eller fem, tio, tjugo år för den delen? Har du bestämt dig för vad du ska göra med ditt liv eller går du fortfarande och undrar? 


Jag vet vad jag tror att jag vill göra, det är inte direkt något som underlättar för mig. Jag vet inte vad jag vill läsa vidare till, vad jag vill göra för karriär. Heck, jag kanske bara skiter i att göra karriär helt enkelt? Bara sitta och skriva halvbra blogginlägg och titta på tv resten av livet? Låter ju... fantastiskt.

Kommentarer

Postat av: Annie

Publicerad 2011-02-16 22:47:01

mmhmmmff.. känner igen de tankarna kring framtiden. lite halvt blööööh på framtidstankar när man inte vet va man vill göra av framtiden x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela