neao

Take me down to the Paradise city.

Publicerad 2011-02-23 12:35:00 i Reflektioner,

Okej, så jag ljög lite, det blev inte ett inlägg för varje dag, men ni är ju ändå inte inne och läser varje dag när ni vet att jag är på annan ort?

Jag vet inte vem det är som säger att man kan få för mycket av sol och bad - personer har helt fel. Det som möjligvis skulle vara "problemet" är att man efter ett tag börjar sukta efter fler saker/personer/upplevelser, men FÖR MYCKET sol och bad finns inte. Punkt slut.

För visst är det väl så att man efter ett tag kanske tröttnar på att läsa bok, lyssna musik och dricka god dricka (detta låter inte speciellt övertygande tycker jag), och då är det mycket bra med lite sällskap, så jag tycker att några väl valda vänner kan flyga hit. Fyra från Göteborg, två från Bryssel och en från Australien (på vandrande fot nu så vet inte var han är mer bestämt än så) så ni får helt enkelt slåss om platserna! Först till kvar får mala!

Teneriffa 2007.

Kommentarer

Postat av: H

Publicerad 2011-02-25 02:22:28

Bäst för dig att jag är med på GBG listan. Annars har du glömt en i London, fastän jag inte är kvar där. Bitch!

Du, borta bra men hemma bäst. En svensk sommar. Du och jag. Converse. Solglasögon. Gick igenom lite bilder och hittad en några från några somriga dagar.

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-27 17:08:30

det är väl självklart att du är? varför skulle jag skriva London när jag visste att du flyttat därifrån? då hade ju vilken jävel som helst kommit och knackat på dörra?! Bitch, jag tycker att dina sommarplaner låter fricken awesome. Let's do it.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela