neao

Tyler Hilton - Missing you

Publicerad 2011-02-08 18:54:09 i Kreativitet,

Det var längesedan jag lyssnade på den här låten, men idag kom den tillbaka. 


Ni minns det där om att jag skulle slappa idag men sedan insåg att jag hade massa saker som jag borde göra? Mm, juste det, borde göra. Klart att inte de blev gjorda. Det som dock har gjorts idag är pannkaksätning, tecknat, fotat lite (med mobilkameran - fail), ätit citronsorbé och tittat på Askungen II. Speaking of; min fina pojkvän har nu tydligen fått konkurrens av prinsen i Askungen. Vilket är bra, han ska inte tro att han är den enda som har ögonen på mig... eh?

Jag fann bra inspiration, mycket bra inspiration. Tyvärr kan jag inte fortsätta med fler detaljer fören jag har hittat en pennvässare i detta underbar utvecklingsland. 

Risken finns att jag blir hemma med sjukt barn i morgon också och då kommer jag inte kunna gå på franskan. Ska sätta mig med läxan nu ändå eftersom jag hade så svårt på förra lektionen. Litet styrketräning får det bli också, bara så att jag håller igång det som jag har startat upp så bra nu!

Kommentarer

Postat av: ME

Publicerad 2011-02-09 03:27:22

är det ett försök att avteckna mig så har du lyckats med allt förutom ansiktet haha

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-09 09:15:51

Ehm, typ så.. Övade på att teckna muskler och då är dina lättast eftersom det är dem jag ser mest ;) sen är ansikten alltid sjukt svårt. Har en annan som är mer lik dig bara så du vet, dock still in progress. Och för övrigt är det mycket lättare att skissa av en redan existerande bild än att måla en helt ny :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela